Compania de asigurări Metropolitan Life angajează operatori pentru Call Center-ul din București.
Având în vedere faptul că meseria de operator Call Center poate fi prestată de deficienții de vedere, Asociația Nevăzătorilor din România a dorit să fructifice această oportunitate pentru persoanele cu dizabilități vizuale. În acest sens, ANR a contactat compania pentru a-i informa cu privire la modul în care un nevăzător poate aduce la îndeplinire cu succes cerințele postului de operator Call Center.
În urma discuțiilor purtate, reprezentanții Metropolitan Life au manifestat deschidere pentru propunerile noastre. Ca rezultat, Departamentul Resurse Umane caută persoane interesate pentru a ocupa poziția de operator Call Center cu următoarele caracteristice potrivite și pentru persoanele cu deficiență de vedere:
Operatorul Call Center va avea de îndeplinit următoarele sarcini:
- Va reprezenta compania și va interacționa cu clienții, într-un mod cât mai amiabil și profesionist, clienți cărora Metropolitan Life le oferă constant servicii premium și o experiență cât mai plăcută în utilizarea acestora;
- Va răspunde la apelurile primite din partea asiguraților existenți și potențialilor clienți;
- Va furniza informații pertinente pentru a asista clientul;
- Va fi responsabil de păstrarea confidentialității datelor clienților;
- Va oferi suport și va coopera cu echipe din zona de vânzari și operațiuni, pentru diferite campanii de promovare și activități curente;
- Va procesa solicitările conform procedurilor companiei.
Candidatul ideal trebuie să aibă:
- Diplomă de bacalaureat și cunoștințe de bază operare pe calculator;
- O abordare orientată către client: empatică, diplomată și proactivă în interacțiunile cu acesta;
- Abilități bune de comunicare, interpersonale și de lucru în echipă;
- Capacitate de învățare și însușire rapidă a informațiilor;
- Capacitatea de a discerne care din informații pot fi comunicate și care sunt confidențiale;
- Abilități de organizare, prioritizare și de gestionare eficientă a responsabilităților şi a situațiilor competitive;
- Abilități de gestionare a timpului și multi-tasking;
- Determinarea de a îndeplini la timp toate saricinile ce îi sunt atribuite.
Compania oferă:
- Instruire la locul de muncă în ceea ce privește atribuțiunile ce urmează a fi îndeplinite;
- Atmosferă de lucru foarte bună și cultură corporatistă favorabilă incluziunii;
- Oportunitatea de a câștiga experiență în cadrul companiei multinaționale;
- Oportunități de dezvoltare în continuare în cadrul Metropolitan Life;
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, aflată în centrul structurii organizaționale;
Descrierea companiei:
Metropolitan Life face parte din grupul MetLife, unul dintre liderii mondiali în definirea, dezvoltarea și transformarea industriei asigurărilor. La Metropolitan Life beneficiezi de expertiza și suportul unei echipe globale și ești încurajat să îți atingi potențialul maxim. Uniți de același scop, diferiți în perspective, angajații companiei sunt dedicați constant ideei de a face diferența în viețile clienților Metropolitan Life.
Cei interesați sunt rugați să trimită CV-urile pe adresa de e-mail: generalsecretary@anvr.ro cu mențiunea “Operator Call Center Metropolitan Life”.
Selectarea candidaților revine exclusiv companiei Metropolitan Life.
Vă dorim mult curaj și succes!
Președinte,
Tudorel Tupiluși